

1 Ιουνίου 2022
To Marketing και οι Πωλήσεις στην Τεχνολογία είναι ένας “Μαραθώνιος”
Συμμετέχοντες
Αλμπέρτος Μπουρλάς, Διευθυντής Εμπορικών Συνεργατών και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Microsoft για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.
Περιγραφή
Το περιβάλλον των επιχειρήσεων, όπως ο Μαραθώνιος, είναι πολύ δυναμικό και ανταγωνιστικό, με μεγάλη ανάπτυξη και αλλαγές, όπως είναι το marketing και οι πωλήσεις στη τεχνολογία. Η επιτυχία στο marketing προϋποθέτει να διαβάζεις πολύ καλά τις ανάγκες των πελατών σου, να έχεις έναν στόχο και ένα πλάνο ενεργειών για να τον πετύχεις, όχι με βιασύνη αλλά με αντοχή και ανθεκτικότητα, και μια ευελιξία να προσαρμοστείς όταν «τραυματιστείς».
Θέματα συζήτησης:
- Οι προϋποθέσεις για να τρέξεις ένα "Μαραθώνιο"
- To Brand είναι το σημείο επαφής με τον πελάτη και η βάση για τις πωλήσεις, όπως τα παπούτσια στο τρέξιμο
- Τμηματοποίηση πελατων (customer segmentation) & η μέτρηση του με το NPS (Net Promoter Score)
- Η σημασία του οργανωτικού μετασχηματισμού στην επιτάχυνση των αλλαγών στη στρατηγική
- Οφέλη από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό στο Μάρκετινγκ και στις πωλήσεις
- Less = More - Επικεντρώνεσαι σε λιγότερα και πετυχαίνεις περισσότερα