• +30 210 368 9493
  • +30 210 368 9494
  • mba@econ.uoa.gr
  • Αρχικη
  • Business Series
  • NETwork
  • Νέα & Εκδηλώσεις
  • Εμπειριες
  • Επικοινωνια
mba-econ-uoa-gr-logo-el-est1837-h90mba-econ-uoa-gr-logo-el-est1837-h90mba-econ-uoa-gr-logo-el-est1837-h90mba-econ-uoa-gr-logo-el-est1837-h90
  • Σχετικά με εμάς
    • Εισαγωγή
    • Οφέλη & Φιλοσοφία
    • Πανεπιστήμιο
    • Ακαδημαϊκή Επιτροπή
    • Business Series
    • NETwork
  • Πρόγραμμα
    • Γενικές Πληροφορίες
      • Εισαγωγή
      • Διάρκεια & Δομή Φοίτησης
      • Εκπαιδευτική Μεθοδολογία
      • Κανονισμός
      • ΦΕΚ Λειτουργίας
    • Διάρθρωση Προγράμματος
      • MBA (General Track)
      • MBA στη Τραπεζική & Ασφαλιστική Διοίκηση
      • MBA στη Λογιστική
      • MBA στη Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
  • Διδάσκοντες
  • Αιτήσεις
    • Προϋποθέσεις
    • Κριτήρια
    • Δίδακτρα
    • Αίτηση Εγγραφής
    • Συχνές Ερωτήσεις
  • Gallery
    • Οπτικοακουστικό Υλικό
    • Φωτογραφίες
✕

Ιωάννης Χαλικιάς

  • Αρχική
  • Διδάσκοντες
  • Ιωάννης Χαλικιάς
mba-econ-uoa-gr-didaskontes-ioannis-xalikias-400x

Ιωάννης Χαλικιάς

Καθηγητής


Ομότιμος Καθηγητής Ποσοτικής Ανάλυσης στο Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Διετέλεσε Αντιπρύτανης Οικονομικού Προγραμματισμού και Ανάπτυξης και Πρόεδρος του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ ΟΠΑ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (2007-2011).

Σπούδασε Οικονομικά στην Α.Σ.Ο.Ε.Ε., και συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στη London School of Economics (M.Sc. στη Στατιστική) και στο University of Warwick (Ph.D. στην Εφαρμοσμένη Οικονομετρία). Έχει διδάξει στο Surrey European Management School (University of Surrey) και στο Strathclyde Graduate Business School (University of Strathclyde). Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά (όπως, International Review of Economics and Business, Journal of Global Marketing, Journal of Applied Business Research, Journal of European Industrial Training, Management Decision, European Business Review, Gender in Management, The Journal of Product & Brand Management κ.α.), σε συλλογικούς τόμους, σε πρακτικά συνεδρίων, καθώς και μεγάλο αριθμό τεχνικών αναφορών.

Διαθέτει εκτεταμένη επαγγελματική και συμβουλευτική εμπειρία, έχοντας εκπονήσει μεγάλο αριθ-μό μελετών για πολυεθνικές επιχειρήσεις, πρεσβείες και κρατικούς οργανισμούς και έχει διατελέσει σύμβουλος διαχείρισης (Project Manager) σε δύο Περιφερειακά Επιχειρησιακά Προγράμματα (ΠΕΠ): της Κεντρικής Μακεδονίας και της Στερεάς Ελλάδας, Πρόεδρος Δ.Σ. της ΜΟΔΑ ΧΡΩΜΑ ΑΕ, Βιομηχανία Συνθετικού Δέρματος, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. του Ταμείου Παρακαταθηκών & Δανείων, Μέλος Δ.Σ. του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και Μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής Ορθής Πρακτικής της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κώδικα Ορθής Πρακτικής.

Ο καθηγητής Χαλικιάς είναι επιστημονικός υπεύθυνος του Κέντρου Εξαγωγικών Ερευνών και Μελε-τών και Σύμβουλος Διοίκησης του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εξαγωγέων και Μέλος της Επιτροπής Ελέγχου και Εποπτείας Παιγνίων.

Πρόσφατες Δημοσιεύσεις
  1. Chalikias, I. (2020), «Use of Official Statistics and Compilation of Performance Indices as a Tool of Economic Policy: The Case of Greek Manufacturing Sector», Volume in Honour of Professor Nancy Papalexandris: An anthology on Human Resource Management, Organizational Behaviour and Special issues in Management.
  2. Chalikias, I., Giannakis, D., and Tsirigoti, E. (2019), «The Effect of Sales and HRM Strategic Alignment on a Corporate Sustainable Competitive Advantage: The significant Role of the HR Business Partner», International Journal of Trade, Economics and Finance, Vol. 10, No. 6.
  3. Chalikias, I. (2017), «The Manufacturing Sector of Greece Before and During the Financial Crisis», International Journal of Economics & Business Administration, Vol. V, No. 1, pages 3-17.
  4. Chalikias, I. (2017), «The Evolution of Manufacturing Sector in the Period 1995 - 2013», Greek Economic Outlook, Centre of Planning and Economic Research, No. 32, pp. 63 - 72.
  5. Chalikias, I. (2015), «Greek Economy: 1950 - 2014: The 30 year road leading to the Greek financial crisis and the IMF-EU-ECB bail-out: Investments and exports are the way out», International Journal in Economics and Business Administration, Vol. III, No. 1, pp.64-75.
  6. Chalikias, I. and Salavou H., (2014), «Generic Business Strategies of Greek Exporting Firms», European Journal of International Management, Volume 8, Number 2.
  7. Chalikias, I., de Chernatony, L. and Suvatjis J., (2012), «Assessing the Six-Station Corporate Identity Model: A Polymorphic Model», Journal of Product & Brand Management, Vol. 21, pp. 153-166.
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πατησίων 76, Αθήνα 10434, Κτίριο Αντωνιάδου, 5ος Όροφος
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων, Κρατίνου 11, Αθήνα 10552, 2ος Όροφος
693 225 4702
jgh@aueb.gr
© 2021 National & Kapodistrian University of Athens MBA | Powered by BrandSpark
    • No translations available for this page
    • Αρχικη
    • Business Series
    • NETwork
    • Νέα & Εκδηλώσεις
    • Εμπειριες
    • Επικοινωνια