

Αθανάσιος Δήμας
Δόκτωρ
O Δρ. Δήμας Θάνος είναι σύμβουλος του Υπουργού Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη, αρμόδιος για τα ψηφιακά έργα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης χρηματοδοτούμενα από εθνικούς πόρους και πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Παράλληλα είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ) και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνικού Κέντρου Διαστήματος (ΕΛΚΕΔ).
Στο παρελθόν ήταν συντονιστής του Τμήματος Καταγραφής και Μέτρησης Υπηρεσιών Ερευνητικής & Καινοτομικής Δραστηριότητας του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης/ Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών, υπεύθυνος των Ευρωπαϊκών Στατιστικών Ερευνών Καινοτομίας των επιχειρήσεων και Έρευνας και Ανάπτυξης.
Είναι επίσης συν-ιδρυτής και Μάρκετινγκ Μάνατζερ της συμβουλευτικής εταιρίαs Saint Startup (www.saintstartup.com) και σύμβουλος επιχειρήσεων αρκετών εταιριών του ιδιωτικού τομέα και ιδιαίτερα των νεοφυών.
Έχει διατελέσει επίσης σύμβουλος μάρκετινγκ και ψηφιακού μάρκετινγκ στη θερμοκοιτίδα νεοφυών επιχειρήσεων του ΕΒΕΑ (ΘΕΑ) και σύμβουλος στρατηγικής νέων επιχειρηματιών (Attica Broadcasting Αctivities) στο Εθνικό και Καποδιστριακό πανεπιστήμιο Αθηνών.
Στο παρελθόν έχει διατελέσει διευθυντής των μεταπτυχιακών προγραμμάτων MBA for Executives και MSc Digital Marketing του Οικονομικού Κολλεγίου Αθηνών που προσφέρονταν σε συνεργασία με το Plymouth Business School – Plymouth University.
Από το 2006 μέχρι και το 2013 έχει εργασθεί ως ερευνητής σε αρκετά Ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα με το Πανεπιστήμιο Πειραιά και το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
O Δρ. Δήμας Αθανάσιος έχει πτυχίο και διδακτορικό δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και μεταπτυχιακό από το Πανεπιστήμιο Πειραιά. Διδάσκει από το 2018 στο ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (University of Athens MBA) τα μαθήματα «Διοίκηση Μάρκετινγκ», «Έρευνα Αγοράς», «Διοίκηση Αλλαγών» και έχει διδάξει και «Στρατηγική Επιχειρήσεων».
Διδάσκει επίσης από το 2014 “Στρατηγική Επιχειρήσεων” στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα “Οικονομική και Διοίκηση Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων” του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στο παρελθόν έχει διδάξει στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (2006-2009) “Έρευνα Μάρκετινγκ”, “Στρατηγικό Μάρκετινγκ” , “Μάρκετινγκ και Διοίκηση Υπηρεσιών” και στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Ελλάδος (2011-2012) “Λιανικό Μάρκετινγκ”, “Βιομηχανικό Μάρκετινγκ” και “Οργάνωση και Διοίκηση Πωλήσεων”.
Τα επιστημονικά και ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στο χώρο του Μάρκετινγκ και Ψηφιακού μάρκετινγκ και στο χώρο της νεοφυούς επιχειρηματικότητας. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε έγκυρα διεθνή περιοδικά όπως International Journal of Shipping and Transport Logistics, Maritime Policy and Management, Maritime Economics and Logistics, καθώς επίσης και σε διεθνή συνέδρια American Marketing Association, Academy of Marketing, International Association of Maritime Economists κ.α.
Πρόσφατες Δημοσιεύσεις
Livieratos AD., and Dimas A(2022), “In-class gamification for spurring experiential learning in entrepreneurship education The educational crowdfunding game”., Journal of Entrepreneurship education, Vol.25, Special Issue.2.
Livieratos, A., Kosmas, P., Andreev, C. and Dimas, A. (2022) “Developing creativity in management education through case writing”, 36th British Academy of Management Annual Conference, 31 August-2 September, Manchester, UK.
Livieratos, A., Kosmas, P., Andreev, C. and Dimas, A. (2022) "Fostering 'Divergent Thinking' with Case Writing. Nurturing an entrepreneurial mindset to management students", XXXIII ISPIM Innovation Conference "Innovating in a Digital World", Copenhagen, Denmark 5-8 June 2022.
Pantouvakis A. and Dimas A (2017), “Alternative Strategies in the shipping industry: Quality vs Price” Maritime Economics and Logistics, Forthcoming 2017
Pantouvakis, A., and Dimas, A., (2013), “The role of corporate agility and perceived price on the service quality – customer satisfaction link. Some preliminary evidence from the shipping industry", International Journal of Shipping & Transport Logistics, Vol. 5, Nos. 4/5
Pantouvakis A. and Dimas A. (2010), “Does ISO 9000 Quality Management System matters in the company performance? Evidence from the shipping industry”, Maritime Policy and Management, Vol.36, No.5,pp.505-522.
Pantouvakis A, Chlomoudis C,. and Dimas A., (2010), “Marketing Strategies in Port Industry: An Exploratory Study and a Research Agenda” American Journal of Economics and Business Administration 2 (1): 64-72
A. Pantouvakis, Chomoudis, C and Dimas A.,(2008) “Testing the SERVQUAL scale in the passenger port industry: A confirmatory study”, Maritime Policy and Management,,Vol 34,No5, pp.449-467.
Γρυπάρειο Μέγαρο,
5ος όροφος, γραφείο 510
210 368 9494
atdimas@di.uoa.gr